Godnatt

Hej igen! Blev bara två inlägg idag, men det är helt klart bättre än ingenting alls. Är så glad över att jag börjat blogga igen, haha.. Har ju alltid velat göra det men har liksom bara tappat gnistan eller hur jag ska säga det. Jag älskar att skriva vad jag gjort varje dag, för jag älskar att skriva. Men ibland blir det för mycket när man jobbar varje dag och sen kommer hem helt slut. Då vill man bara göra annat än att sitta framför datorn och skriva. Ni fattar? 

Idag har varit en okej dag, jobbade och kom hem. Men har inte mått bra, fattar inte vad problemet är? Alltid får jag jätteont i magen när jag står och jobbar, känns som om jag bara vill springa iväg och spy. Jaja, får se hur länge det håller på såhär. 

En grej som har gjort att dagen bara varit "okej" är att jag och min pojkvän inte skrivit till varandra på två hela dagar! Jag står inte ut längre, hoppas att han loggar in imorgon kväll så vi kan skriva till 00.00, hehe! För på onsdag börjar jag jobba klockan två och då kan jag vara uppe länge! :) Saknar honom så fruktansvärt mycket, det gör helt enkelt ont i hela kroppen. Så mycket svårare när man inte skriver med varandra, och när jag inte kan se hans vackra ansikte via webben.. Får tvinga honom att logga in på msn imorgon, står inte ut! Haha.

Nej, nu blir det romaner som vanligt. Ah, får lägga mig nu. Känner mig trött, haha.. Bara för jag ska upp tidigt imorgon, men det är bara bra att jag e trött så tidigt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0