Ha det bra

Hej! I'm up, ska bara byta om och fixa något jag kan äta. Hade nog tänkt ha med mig lite mat också i med att det blir så tight idag mellan jobben. Klockan två börjar jag på Systrar&Bönor, slutar 18.00 och 18.15 börjar jag på badhuset direkt men innan det har jag ett ärende i stan som jag måste fixa snabbt där emellan. Jag skulle också behövt rösta idag men jag har inte tiid. Tänkte ta det innan jag börjar nu, vilket inte går. Tur att jag läste på lappen, där man ska rösta börjar från 14-18 överallt. Just då jag jobbar, kul!! Får ta det en annan dag då jag kan, om jag kan.. Vill rösta! Sen ikväll så kommer my boy vara inloggad på msn, hiiihiii.. Nej, nu ska jag göra mig i ordning för att sen få vila lite till. Så jobbigt med allt jobb så intill varandra hela tiden, jag får se hur länge jag orkar med det. Ni får iallafall ha en kanon dag, kram!


Me now,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0