Han är så underbar!

Hello! Idag har varit en typisk sådan dag då man står på jobbet och njuter av varenda sekund och bara älskar livet. Känner mig så lycklig som har en så underbar pojkvän men inte lika kul att ha honom så långt ifrån mig.

Satt precis och webbade med honom, massor med skratt och jag verkligen älskar hans leende!! Skulle äta så jag satte mig med mamma och åt, hade med mig laptopen i med att han inte kunde vara kvar på msn länge (han stack precis). Så ville mamma se honom, hahhaha.. Så synd! Han vinkade till henne och när hon skulle vinka tillbaka så slog hon nästan in i datan för hon trodde man såg om hon viinkade så nära. Hon satte istället för handen för hela cammen. Haha, Kul! 

Jag saknar honom redan, han stack som sagt precis. Och, åh.. Ja, men imorgon kommer han igen och då ska det snackas från åtta (tror jag det blir) till tolv!!=) Ser fram emot, ser fram emot.. (:

Å, ja imorgon blir det jobb på Systrar&Bönor, var längesen sist. Oj vad bra att jag skrev det precis för nu måste jag ta bort nagellacket på mina naglar och klippa dom. Kanske gör jag det imorgon? Nu ska jag ta bort nagellacket iallafall, klippa dom kan jag ta imorgon. 

Här är en bild som jag fixade ungefär för en halvtimme sen. Åh, min fina och underbara skatt!

"i zakraj volim te".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0