Idag mår jag bra

Hejhej! Igår var jag helt slut, två dagar i rad, 9 h*2 alltså.. Uuh, jag dog.. Men jag lever nu! Haha. Har sovit sååå himla skönt, vaknade mitt i natten av att jag var törstig som faaan.. Sen la jag mig igen och somnade om nästan direkt. Sen så vaknade jag vid åtta (som vanligt) av att de andra skulle till skolan & jobb. Men somnade som tur var om igen och vaknade vid tio. Såg våra bästa år, skrev med min fina ängel som var vid datorn. Asså han kan verkligen få en på ett strålande humör Ljepa ko lutka, jag dör seriöst! I adore him! 

Nu sitter jag och ska äta frukost samtidigt som jag lyssnar på musik. Ska nästan strax iväg till jobb, börjar två till stängning. Det känns så ovant att vakna varje dag för att gå till jobbet, men ändå känns det som om det är vad jag gjort hela mitt liv? Konstigt! Men känns ändå bra, att jag har något att göra medans andra inte har ett dugg att göra nu efter studenten. Men ska jag vara ärlig så undrar jag lite hur det skulle kännas att bara vara hemma och göra ingenting, sova ut och vila sönder mig själv. Haha! Nej, jag vet att det hade varit tråkigt, jag är glad att jag gör det jag gör! Och imorgon är jag ledig, då kan jag få vila ut ordentligt men jag vill också göra något roligt. Får se vad jag gör! Sen tror jag det räcker, en eller två dagar räcker för att "vila ut" för sen tröttnar man och då vill man göra något igen. Ja! Hahaha.. Varför sitter jag och babblar för mig själv? 

Jaja, nu ska jag äta maaaaat. Ha det bra, vi hörs kanske efter jobbet, för dåååå ska min älskling vara inloggad på msn iiigen!:D <3 

Här kommer bild på mig, right now now now now..

Okej, så såg jag ut igår.

Såhär ser jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0