Ikväll blir det mys

Hejsan läsare! Jag är nu hemma efter en lång dag med arbete. Vaknade vid nio tiden för att börja göra mig iordning. Vaknade btw av ett sms, helt normalt men ändå konstigt eftersom att det är från en speciell person.. På ett sätt, ni förstår inte men strunt samma. Cyklade till jobbet idag iallafall, shit som dagen har känts helt låååång.. Dog nästan! Mådde jättedåligt den sista timmen, fyfaaan.. Hade jätteont i magen, ville bara springa därifrån och lägga mig ner någonstans. Mådde sjukt dåligt! Förstår inte? Men jag klarade av att vara kvar till kvart över fyra iallafall, sen mötte jag upp syster och FatJoe (melissa), cyklade hemåt och direkt ner till källarn för att tvätta kläder. Jag förstår inte hur jag orkar med allt.. Just nu har jag lite ångest, för jag har jobbat fre&lördag, ska jobba imorgon också. Sen måndag, tisdag blir det mööte jättetidigt, asså jag dör! Klockan åtta på morgonen, jag blir helt ledsen av att ens tänka på det!! ;( Sen efter mötet har jag iallafall tur, för då får jag gå hem och sova lite sen blir det jobb klockan två igen. Därefter på onsdag, jobb på Systrar&Bönor, ja jag är kvar där! Hehe.. Direkt efter det blir det jobb på badhuset som börjar en kvart efter att jag slutar på S&B. Jag är inte säker men jag tror det är torsdagen jag är ledig, från alla tre jobben och sen på fredag blir det Systrar&Bönor igen, därefter Kappahl på lördagen och söndagen blir det Systrar&Bönor. I'm dead!

Jag ska iallafall vila så mycket jag kan, medans jag kan. Som ikväll till exempel, då ska jag verkligen ta det riktigt lugnt. Ikväll kommer min fina pojkvän in på msn, så det är vad jag ska göra. Sitta och skriva med honom och äta choklad eller något gott. Det är bäst så.. 

Vet ni, nu när jag fått jobb på Kappahl också, så har jag förändrats sjukt mycket känner jag. Innan ville jag festa nästan hela tiden, ville bara ut och ta en drink och ha kul. Nu har det gått många helger sen jag festade och hade kul. Förutom för någon helg sedan då vi var på Maskot & därefter Balkan Deluxe, det är det. Men jag känner inget sug längre. Okej, när jag tittar i min kalender, då vet jag inte vad jag ska göra för jag får riktig ångest. Okej om jag kan festa eller ha kul en dag kanske och sen jobba mer. Men en månad framåt jobbar jag hela helgen, varje helg. Aja, vi får se hur det går.. Om jag får en helg ledigt efter det så ska jag festa hårt, haha!! Om jag får någon helg ledig och om jag kommer orka. Om jag forfarande inte känner så här som nu, "inget sug". 

Som igår, satt där och kunde ha kul medans alla drack.. Tog en cider sen cyklade jag hem för det var tråkigt, klart det är tråkigt när jag inte låter mig själv ha roligt. Jag mådde heller inte bra för jag tänkte bara för mycket på allt.. Ah, det var likabra att jag cykla hem. 

Nu ska jag bara lyssna på musik och njuta av att vara ledig för stunden, haha....
Här är jag nu


Kommentarer
Postat av: mirre

heey! Tack för din fina kommentar!! :)

Du får jättegärna maila in bilden, [email protected]

2010-09-13 @ 11:11:16
URL: http://mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0