Imorgon

Elo elo elo! Läget guyyyyyyys! Haha, känner mig på topphumör. Ska strax cykla iväg till en körlektion som jag har idag, får se om jag bokar fler. Får se, behövs ju. Sen får jag sticka och handla lite mat till pausen, för idag blir det jobb igen. Jag måste säga till allaaa, som bor i Trelle!=) 

Imorgon, 29/9 kommer Ola från IDOL (vet inte om han heter Ola Svensson, kanske inte?) Men ni vet han snygge med ljust hår? Haha. Whaevaaah. Han kommer iallafall och kommer vara på Valen vid 20.00! Synd att jag missar det bara, buhu. Jag jobbar på Kappahl, så kom in och hälsa hih... Kommer vara "någon speciell kväll" tror att det kommer vara folk som kommer gå "modevisning" också:)

Här är jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0