mycket å göra

Oj, hehe.. Skulle jag inte skriva igår? Alltså, jag har så himla mycket att göra nu så jag bara glömmer bort allt nästan.. Som till exempel, idag ska jag övningsköra och jag skulle läsa ett litet kapitel innan vi kör.. Hade jag gjort det? Nej... Jag kom på det igårkväll då jag precis hade lagt mig. Men nu är det löst, jag läste det imorse.. Jag är en person som inte blir så glad om jag "missar" att göra en läxa eller något i den stilen, för jag vill göra som det ska göras.. Om ni förstår? Hehe.. 

Iallafall, igår så hade jag en lååååång sovmorgon eftersom att jag började klockan 14.. Men, varför är det alltid så att när man väl har sovmorgon så sover man helt lite? Jag vaknade runt åtta av att alla skulle till jobb och skola, men somnade om igen. Sen vaknade jag vid tio och väntade på att våra bästa år skulle börja, hm! Börjat titta på det igen, hehe.. Men men, blev iallafall pigg och glad tills det var dags att cykla mot jobb! Efter jobbet cyklade jag hem direkt för att vänta på min boy som skulle logga in på msn. Det var vad jag gjorde igår, mycke va? Nej, men ni förstår.. Jag kunde ju ha bloggat på morgonen, men det tänkte jag inte alls på. Sen på kvällen så var jag så insatt i att snacka med min bebis så det blev inget av det. Men här har ni ett inlägg iallafall, jag vet inte om det blir ett senare idag, får se!

Men, idag är jag ledig! Imorgon också, hehe.. Fast, ledig och ledig.. Jag tänkte att jag skulle slappna av idag och bara ta det lugnt.. Vila ut ordentligt till resten av veckan som kommer bestå av jobb och veckan därpå också.. Men neeej, kom på det igårkväll också.. Att idag ska jag hjälpa mamma, sen efter det blir det körskolan direkt för körlektion (samma imorgon) och efter det måste jag sitta lite för att plugga in lite teori så jag inte glömmer bort nu när jag inte är där så ofta. Men har blivit tillsagd att ta det lugnt lite med teorin, hehe.. Annars hamnar jag så långt fram att jag bara kommer tröttna på det.. Aja, får väl ta det lugnt lite, men lite får jag göra så jag inte glömmer allt.. Hihi! Senare blir det jobb (sa jag att jag var ledig?) haha.. Ja, ledig från Kappahl.. Ikväll blir det en timmes jobb på Badhuset, så det är lugnt. Direkt efter det måste jag skynda mig hem för då kommer min boy in på msn.. Så underbar! Han kommer för att önska mig "glad Bajram" eller såå.. Så söt, han är sååå underbar, *dör*! Och såklart, får jag inte glömma att berätta att jag och min bebis har två månader idag, kul va?:) Synd att vi är så långt ifrån varandra att vi inte kan hitta på något kul på vår tvåmånadersdag.. Jaja, får väl webba och titta på varandra istället, skratta mycket och prata massor som alltid.. Hehe.. Får köpa glass eller något senare, *fira ensam*.. Haha! 

När man tänker efter, så borde jag faktiskt blogga flera gånger om dagen.. För när jag väl bloggar så blir det värsta romaner.. Kul för mig att läsa senare, men kanske inte lika kul för er som får sitta och läsa en roman varje gång jag uppdaterar bloggen.. Hehe! Ah, jag ska försöka blogga mer, så det inte blir så långa romaner.. Hihi.. 

Nu tror jag inte att jag har så mycket att berätta mer.. Ska se om det finns något gott att äta för sen får man ta cykeln och dra.. Här har ni några bilder på mig just nu, *redo för en hård dag* heheheee... Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0