Nya skor

Just det, jag glömde berätta att jag handlade ett par skor idag. Jag skrev ju igår att jag la undan ett par skor till idag, kunde bara lägga undan de en dag så det fick bli idag. Köpte de idag innan jag började jobbet, blev så kär i dessa diiirekt. Plus att de är gröna, ännu bättre vafan! Haha.. Jag kanske inte berättat det innan men jag älskar grönt! Vet ni, nu när jag ändå är igång så tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg om några grejer jag älskar och några jag tycker mindre om. Eller bara det jag älskar? =) Får se vad jag´orkar, hehe. Här är skorna iallafall, köpte de mäst för att jag kände att jag behövde nya av just den "modellen". Har ett par grå (utan knapparna där i sidan utan en dragkedja istället) men de har hål under (snabbt de går sönder, haha) men de är så sköna till jobbet. Spelar ingen roll hur länge man jobbar men ändå får man inte ont i fötterna. Och ännu bättre är att dessa har "gummi" undertill så de går inte sönder lika lätt som de andra. De kostade bara 129 kronor inne på H&M! Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0