Shopping

Hejsan! Idag är jag fortfarande sjuk.. Har jätteont i halsen när jag gäspar eller hostar, uuh.. Pratar inte med samma röst som jag brukar ha, hahaha! Men det hindrar inte mig från att gå i stan. Har ju varit bestämt att jag och Karolina skulle träffas nu någon gång, så idag blev det. Är ju ledig från jobb idag så jag tog chansen och träffade henne! Det var längesen sist! Vi träffades på Åhlens och gick direkt till Systrar&Bönor. Min frukost, haha! Snackade jättemycket och sen blev det en runda i stan. Köpte några ringar, jag älskar ringar! Hehe.. Sen köpte jag också en tröja, måste prova den. Jag orkade inte prova den innan så.... Tröjan är iallafall från Kappahl och ringarna köpte jag på H&M. Ja, vad mer.. Blev som vanligt min "fika" på Espresso House, (stavning?) köpte som vanligt min Mudcake och Chailatte, mums! 

Här är lite bilder från idag. 

Såhär såg jag ut igår på jobb!



Så fina ringar va? Haha. Man ser inte så mycket men den sista bilden, jag köpte dessa mest för att den ringen med LOVE var sååå fin! 


Fint mönster på tröjan?! :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Runarvilje

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-26 @ 10:25:34
URL: http://runarvilje.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0