Today

Hejsan grabbar! (ironi) Hoppas att allt är bra med er, med mig är det helt okej. Sitter här och är hur mätt som helst, mmm älskar mammas mat! Speciellt efter en hård arbetsdag då kan kommer hem med tom mage! Så himla gott! Jag har alltså inte bloggat tidigare idag eftersom att jag började klockan tio till två. Därefter blev det jobb på Badhuset nästan direkt efter så jag har inte hunnit vara hemma. Men nu är jag det!

Känner mig lite sisådär inför imorgon, det var så längesen som jag fick vakna jättetidigt för att göra något. Nu ska jag vakna vid sju för att gå på ett möte som börjar klockan åtta! Åh shit.. Jag orkar inte, jag är verkligen ingen morgonmänniska!!!!! Sen efter det får jag skynda mig hemåt för att sova, seeeen ska jag jobba, klockan två!

Asså shit, är verkligen shoppingsugen! Jag hade ju inte varit och kollat vad som kommit in på nytt på stan. Gick en snabb runda idag efter badhuset. Åhmyyyyyy.. Hittade en jättesnygg jacka på H&M, skitsnygga skor på H&M, Hårinpackning i någon salong, leggins på Veromoda, kommer inte på mer. Men jag vet en BH som jag också vill ha! Jag har inte köpt något, la bara undan skorna. Väntar till lönen, och då jävlar!!!=) Ska också rensa min garderob, jag vek alla mina kläder igår bara för att. Men jag använder inte ens hälften av dom! Så det får åka väck!

Btw, jag känner att jag får byta linser nu. Dessa jag har nu stör mina ögon lite, ny månad för någon dag sedan men de funkar än! Men tänker inte ha de längre, haha.. Dödar mina ögon, har stört mina ögon ganska mycket idag. Så imorgon åker nya in, för ny månad då.. Jag använder månadslinser för jag tycker det är great!=) Orkar inte med engångslinser som man ska kasta och sen in med nya. Varför? Jo, jag vet inte varför jag känner så men jag avskyr när jag ska slänga ett par linser. Det känns så himla äckligt. Alltså jag vet inte, ganska löjligt men att jag haft de på mina ögon och sen slänger man det bara sådär med alla celler eller vad det nu är på.. Ni fattar? Jag vet inte, jag känner bara så.. 

Ah, nu tänkte jag forstätta titta på en film som går på 3an nu. Vet inte vad den heter, tittar bara. Hehe! Ha en fortsatt bra kväll. Sköt om er, jag skriver kanske sen. Kram!

Saknar tiderna då vi satt och fröööös när vi väntade på älskade Tokio Hotel. Denna gång var utanför NRJ då de skulle besöka här! Jag i Bills svart&vita tröja.


Saknar flickorna!!


Första gången vi skulle "se" TH, haha var såååå himla glada över att vi skulle åka! <3


Träffade den snygga Mirre! Jag vet inte om jag visat bilderna innan, men ååh vad jag saknar TH's konserter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0