Zivim da zivim, ako prezivim

Hejsan! Hoppas ni sovit gott för det har jag, uu så skönt jag har sovit. Det var ett bra tag sen sist! Hade sån fruktansvärd huvudverk igår de två sista timmarna på jobbet, 6-7 och sen när jag kom hem. Det slutade verkligen aldrig! Så jag såg på Idol och sen blev det sängen för mig. Somnade ganska snabbt, vilket var tur! Imorse vaknade jag som vanligt av att de andra skulle till skolan eller jobbet, så då blir ju jag också klarvaken för det.. Då kände jag att huvudverken inte lagt sig än, åh.. Men jag lyckades somna om en liten stund och nu känns det sådär. Det känns, eller jag vet att den kommer komma tillbaka. Det känns som om det är en liiiiiten sak där som håller för huvudverken, men den kommer komma när som helst. Aja, får se hur länge jag orkar dagen. Ska jobba strax, det blir hela dagen. Därefter tänkte vi gå till stugan för lite mys, men får se om det blir samma tråkiga visa som sist, att jag sticker hem för jag inte mår bra. Hoppas inte på det iallafall, för jag har jobbat så himla mycket nu och vill ha lite kul när jag väl kan, även om jag jobbar dagen efter. 

Sen känns det inget vidare att behöva cykla i detta vädret, först ösregnar det och sen kommer solen fram en liiiiiten stund och sen kommer regnet igen. Tråkigt tråkigt.. Aja, nu tänkte jag äta upp min frukost och fortsätta lyssna på den härliga bosniska musiken. Ha det bra! Vi hörs när vi hörs!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0