Tjatja!

Hejsan! 
Uh, jag är så jääävla trött! Kom nästan precis hem från Systrar&Bönor. Jag skulle egentligen vara ledig idag men så fick jag ett sms av A igår som undrade om jag kunde jobba där idag. Visst kunde jag det! Fy, sjukt mycket folk var det idag! Riktigt ööööös var det typ hela tiden. Så snacka om att jag är trött just nu. Var riktigt hungrig också så, så fort jag kom hem åt jag en hamburgare som syster stekt och gjort massa olika sallader. Mums! Tyvärr fick jag inte ner fler, bara en. Magen vill inte ha mer, men jag ska heller inte tvinga ner mer. 

Iallafall, jag hann ner i tvättstugan också för att sätta in två maskiner. Nu är jag så fruktansvärt trött, vill bara sova men det är såååå fint väder ute! Vill ut och ta en fika, eller asså typ en chailatte. Fast nej, något bara? Men allt är såklart stängt här i Trelleborg. Får se om jag kör och hämtar lillasyster från jobb och sen får vi se vad som händer. Har några planer fast jag vet inte. Jag vet inte vad jag ska välja.. 

Ska jag vara tråkig? Stanna inne och snacka med min fina pojkvän, webba och ha roligt med honom? 
Ska jag vara rolig? Sticka ut med lite folk, till en stuga och dricka och grilla massa gott, spela kort och massa kul? 

Haha, asså okej. Nu när jag skrev så borde jag dra ut! Fast, sen vet jag ändå att jag inte kommer dricka för jag gillar det inte, har inte druckit på länge och nu när jag smakar lite på det är det sjukt äckligt och vill inte tvinga mig själv dricka något jag inte gillar. Fan! Vad ska jag göra? Sen så snackar jag ju med pojkvännen varje kväll också. Ska jag ut? ÅÅÅÅÅÅÅ.. Svårt svårt!

Ha det så bra, ska vila lite nu. Puss puss!

En bild på mig och underbara Fatin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0