Outfit's

Okejdå, sorry! Skulle skriva igåår men jag gjorde inte det. Jag jobbade till sju, direkt efter det cyklade jag hem, satte mig i bilen och körde till maxi för att hämta syster, vi handla massa goda saker, inte för att jag öppnat än? Var riktit sugen igår men ändå åt jag inget av det, tur det för nu kan jag äta det istället, hahaha..

Iallafall, sen körde vi hem, åt och sen hämta vi M, och körde till Gislövs marknad. Tur att man kom så sent???? Ville ju kolla bland grejerna, som tur hann vi kolla lite innan allt stängde, jag hitta något fint till min pojkvän, han älskar Chelsea, fotbollsklubben då. Och om jag åker dit idag ska han få en grej till med Chelsea på, hihi. Sen har jag också lagt undan 2 tröjor som han ska få av mig, jag älskar verkligen att handla till honom, till skillnad från honom, han hatar att jag handlar till honom, men men. (:

Iallafall, hade skitkul igår! Åkte karusell, jag kommer nog aldrig tröttna, det är sååååå kul! (AAAAA) Sen efter det så körde vi till Mc Donalds och tog varsin glass, och dom tog pommes till det. Sen började man frysa så man körde hemåt. Skönt! La mig direkt för idag väntade jobb.

Efter jobb idag cyklade jag hem efter att ha shoppat lite, hehe uuuupsiee. Fick med mig världens snyggaste väska, uh jag dör alltså! Men nu ska den tillbaka eftersom att jag vill ha en väska, i brun färg, som man kan ha, asså en hel vanlig och snygg axelbandsväska, men denna var för stor för att ha den så som jag vill. Jag tänkte på det först när jag tittade på den, men sen var det lika bra att köpa den och få fler kommentarer från syskonen, så nu ska den tillbaka eftersom att den är för stor, tycker dom också. Men fan då, jag har så många väskor och ändå använder jag bara en, men nu har jag fått för mig att jag vill verkligen ha en brun axelbandsväska som jag kan ha alltid, till allt typ. Aja, får leta vidare. Sen köpte jag strumpor, bh, en sjukt snygg kofta, åh snyggt!

Ah nu ska jag inte skriva mer, jag ska ner till källaren nu och kolla om tvättmaskinerna är klara för att sätta in mer som ska tvättas. Gå på toa, MÅÅÅÅSTE SNABBA MIG! Haha, och sen får jag se med syster om vi drar dit eller inte, btw MIIIIIIISA is back!!!!!!

Okej, här är bilder från förrigår, igår och idag, alltså "outfiten" som jag lovade (igår haha).
Kram.

Förrigår.


Igår. Nya skor btw, köpte dom förrigår, va tycks? Från Eurosko, jag älskar dom!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0