Moves Like Jagger

Heey!
Sitter och lyssnar på låten "rubriken" som ni ser, sköööön låt! Sitter och rör på huvet till musiken, i got the moves like jagger..... Aja, idag fick man vakna tidigt för att gå på ett möte, sen gick jag några ärenden. Fan vad skönt det kändes när det var klart, riktigt skönt!
Nu är jag hemma och hade tänkt städa undan rummet nu. Har ju gjort om allt och där e massa skräp nu som måste slängas, måste röja undan lite och dammsuga. Allt annat är klart, får snabba mig lite nu för det har stått där i två dagar nu, not good! Lika bra å få det överstökat, jag väntar alltid på syster men som sagt det gör ingen nytta & vänta. Så jag får ta det, vi gör ändå inget när hon väl kommer så.
Nej nu får jag faktiskt snabba mig lite, ha det bra!
BTW, var lite extra snäll mot mig själv igår och köpte något jag velat ha länge.. En ny kamera, yeyyeyeee. Har redan en kamera men den gillar jag inte eftersom att man måste köpa nya batterier hela tiden för att dom tar slut.. Så köpte en kamera med ett laddningsbart batteri, fick sladd och allt så nu behöver man inte slösa pengar på massa batterier hela tiden.
Tog bilden precis nästan, bara för att kolla kameran. ........ måste sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0