Alstad

Hejsan.
Sitter just nu hemma hos F i Alstad. S håller på att sminka den andra S och dom är inte så seriösa av sig. Så det ser ganska kul ut. Några kilo lager foundation och massa annat. Hahahaha! 

Först gick vi in till stan för att beställa pizza, blev kebabpizza med pommes på och mild sås såklart. Sen tog vi med pizzorna och tog bussen hit. Så vi har ätit och haft det trevligt.

Jag vet inte om det kommer komma upp någon bild, osäkert. Men man vet aldrig. Det kommer såklart komma bild på mig, förvånade? Haha. Nej men ni fattar, får först kolla så det är OK för de andra ocksååå.

Hahaha, nu måste jag titta hur det blir! HAHAHA, jag dör asså. Vi har en grym spinkös! =)

Ha det great, kram.

Finns inga bilder jag kan ta från denna datorn så det får bli en bild som ni sett en gång innan på min ögonsten. Love you my beautiful boy! Kolla bara blicken asså, gah!

Kommentarer
Postat av: Wea

Hej! Har du något hemskt att dela med dej av? eller du kanske känner någon annan som har? Isåfall har du chansen nu [email protected].



tanken är att folk ska kunna bearbeta sina händelser och samtidigt kunna ta del av andras och inte behöva känna sig ensamma. (går att läsa mer på min blogg om så önskas)



Om du själv inte har något tipsa gärna andra om du vill. Tack på förhand. Och ber så mycket om ursäkt ifall jag störde. kram Wea!

2011-01-07 @ 18:06:31
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0