ARN - riket vid vägens slut

Hejsan!
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Tittade på Teen Mom som jag älskar och sen började ARN -riket vid vägens slut som jag velat se så länge men aldrig kunnat. Och nu när jag tittade lite så var min älskling inne på msn så honom skrev jag med istället, och webbade med såklart. Så det blev inte så mycket av ARN. Sen så kom mina föräldrar hem och bytte kanal så nu tittar vi på Dum & dummare.

Jag kan inte säga annat än att jag älskar min älskling mest av allt. Han är så himla underbar att det är sjuuukt! Hehe, ska inte klaga, absolut inte! Älskar honom så otroligt mycket och saknar honom så sjukt mycket! Min bebis!<3


Min fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0