Bebisar

Vem gillar inte bebisar? Jag är typ galen i bebisar. Älskar dom! Jag jobbar ju på ett badhus med ja vad ska man säga, små barn. Sen finns det också bebisar men lite större bebisar om man kan säga så. Det är så roligt att jobba med små barn.

När jag var yngre ville jag bli dagisfröken bara för att jag älskar barn. 

Och ända sen jag fått jobb på KappAhl har jag alltid varit tokig i bebiskläderna. Varje gång man packar upp nya bebiskläder eller ser att något nytt har kommit in blir man som tokig. Man vill bara köpa allt och spara det tills man får en bebis, om man nu får en. Hehe.. 

Ibland längtar man bara efter en bebis och jag tycker alla mammor är så lyckligt lottade som har fått en bebis. Jag vet inte varför men jag är helt beroende. Vill ha barn! Hahaha. Galen tjej, vill ju inte ha barn nu såhär tidigt. Men jag vill ha barn. Vill att det ska gå fort så man kan bli äldre och gammal nog för att kunna ta hand om en bebis.


Hur söta är de inte? Bilderna är från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0