Bloglovin

Hej! Jag tänkte bara säga, glöm inte att lägga till mig på bloglovin om ni vill följa allt jag skriver. Så ni inte missar något, om ni nu följer bloggen! Eller om ni inte vill glömma namnet. Ni vet själva, ni gör som ni vill. Ville bara påpeka det!=)

Igår kom Karolina hem till mig och jag var inte ens klar, jag hade inte ens börjat fixa mig. Jag hade bara duschat och sen tvättade jag ju också. Haha! Så hon var helt klar medans jag höll på i evigheter. Hon sminkade sig också hemma hos mig så det var iallafall något hon höll på med. Sen fixade jag hennes hår och sen fixade jag mitt. Sen sminkade jag mig och sen gick vi mot stan. Jag var så hungrig så vi åt på Mc Donalds, haha.. Eller ja jag åt. ;P Jag som skulle försöka vara nyttig. Haha, JAJA!

Sen gick vi in till Kräm. Fan va tråkigt hahahaha. Asså, shit! Men man ska ju vara där just en tid för att det ska vara roligt. Men vi fick gå tidigt för hon skulle jobba. Så det blev kul när alla kom och det var då vi skulle dra. Men det gör inget, vi hade ändå kul. 

Sen idag så kommer mamma in med telefonen och säger att det är någon från Kappahl. Snacka om att jag blev glad! Haha. Saknat dom ju! Så idag blev det jobb. Kanske imorgon också, får se om dom ringer. Men man vet aldrig! Får se iallafall. Här är någon bild.
Kram på er!
Oh det går inte, lägger in sen!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Tänkte påminna dig nu :P säg till när du addat mig så lägger ja till dig =) kram

2011-01-17 @ 07:07:31
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0