Dum och dummare

Haaj!
Sitter här och lyssnar på musik samtidigt som jag håller på att fixa lite grejer åt min pojkvän på hans facebook som han frågade om jag kunde göra, så ofc! Under tiden det laddas så tänkte jag städa lite här hemma. Kanske likabra att börja direkt? Sen har jag lite grejer att göra, när jag känner mig klar ska jag bara lägga mig i min säng och vila sönder! Haha. Nej men jag är så trött på all stress så jag vill bara försöka få stressen att dra ifrån mig om ni förstår vad jag menar.

Btw, såg ni Dum och Dummare igår? Love it!
Vi hörs sen, kram!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hehe oki, igår var det min matdag så lagade en jätte god spaghetti&köttfärs till familjen sedan pluggade också (: lagar du mat hemma? ;)

2011-01-27 @ 13:43:20
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0