FÖRKYLDNINGSBLÅSA

Hallo
Låter nice va? Haha nej men förrigår kände jag av att jag fått något i munnen, asså bakom tänderna där uppe då. Som en liten blåsa. Och sen tänkte jag inte mer på det, men igår när jag vaknade kändes det som två stycken eller en lite större? Men uh, vad det gjorde ont asså. Jag tänkte direkt att jag bara kunde äta mjuka grejer. Hahaha, mjuka grejer.. Huh? Aja, men såklart så blev jag sugen på chips, whups? Och fick sjukt ont eftersom att det är så hårt. Uh! Inte kul alls. Men varför får man sånt? I'm not sick?

Aja, får hoppas att den försvinner snart.
Jag var ju sugen på ett äpple idag, och kunde inte äta det pågrund av blåsan. Buh! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0