Fun with Dick and Jane

Vem älskar inte Jim Carrey? Jag gör! Haha, han är så ball! Så rolig! Älskar alla filmer jag sett med honom, han är verkligen grym! Undra om han är lika rolig i vanliga fall också? Man bara ska träffa honom och han bara kommer med ett skämt. Jag hade dött av skratt! Hahaha, nej men man vet aldrig. Jag hade jättegärna velat träffa honom iallafall. Så grym är han! Han är nog den bästa av alla som gjort filmer, enligt mig då. Ja, det är han nog! Haha. Men sen finns det ju andra som också är bra men han är nog på min topplista.

Iallafall, han är på tv ikväll och jag vill se filmen. Får bara se om jag lyckas fixa tv6 i vårt rum annars får jag fråga syster om vi får se den i hennes. Jo, så ska det bli! Haha. Har sett filmen på reklam de senaste dagarna och asså det är sjukt hur rolig en människa kan vara. Ofta man sjunger i en hiss, okej om man sjöng så ingen hör.. Men han skriiiker så högt han sjunger. Haha, asså åh. Ärligt, nu undrar jag på riktigt.. Undra hur han är i verkligheten, i vanligafall. Är han så hemma också? Haha. Åh, jag får sånna bilder i huvudet nu. Nej ska sluta.

Han är iallafall, gryyyyyym! Kom ihåg det!=) 


Bilderna är från google.se

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Varsågod! :)

Allt bra annars?

2011-01-13 @ 17:00:36
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Härligt! :) Jo då det är helt okej :D

2011-01-13 @ 17:08:15
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0