Goodmorning

Hejsan.
Hade jättegärna legat kvar i sängen och bara soviiit hur länge som helst men nej det ska inte hända. Haha.. Jag gick upp för att titta på våra bästa år och eftersom att det nu är slut så lyssnar jag på musik, som jag alltid brukar göra. Det är som en "måste göras" innan man lämnar hemmet. Sjukt men så känns det faktiskt för mig. Haha, annars känns det inte bra. För jag mår så sjukt bra av musik. Galet, men så är det.

Åh, nu kom min äälskade låt. Samo samnom, samoo. Denna låten skickade min pojkvän till mig, asså om jag inte dog. Om man bara lyssnar på texten, min pojk är en riktig underbaring. Sen är låten så härlig, grym. Gillar den!;)

Nu tänkte jag äta frukost, ha det bra så länge! =)


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Hoppas du får en bra torsdag! ;D

2011-01-13 @ 12:08:29
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0