GYM

Jag känner för att börja på gym, men jag vet inte. Jag har alltid velat gymma men när jag väl skrev in mig och blev medlem för ett helt år så var jag bara där och gymmade max 5-6 gånger under hela året. Så där ser man direkt en grej som gör att jag inte borde börja gymma igen. För det går bara åt skogen. Belatade ju för hela året och som tur är så skrev jag ut mig några månader efter men fick ändå betala tills årets slut. Så nu i december tog de, de sista slantarna för medlemskapet och jag är "ur" det om man kan säga så.

Men jag fattar inte.. Asså, jag hade gått om någon också går. Jag gymmade ju ensam, det var inte alls roligt. För syster hade slutat gymma just då jag började så det var inget kul. Sen kände man ju ingen "så nära" som också gymmade på samma ställe. Förutom några killar men kul och gymma med dom. Men jag försökte att gymma med en men han fick ju visa mig hela tiden och han själv kunde inte gymma för han fick stå och säga åt mig hur mycket jag skulle göra och hur man skulle göra det.

Men jag tycker att jag var grymt duktig som gick dit själv några gånger och gjorde allt ensam. Det är ju skönare att gå dit ensam och springa på löpbandet med musik i öronen och samtidigt titta på tv som de har där. Eftersom att de har ett "eget" rum för tjejer som jag tycker är grymt bra om man inte vill "visa" sig för killarna där ute.

Men vafan, asså om jag börjar igen så gör jag det isåfall med någon annars blir det inget. För jag minns att jag älskade det när jag väl var där. Jag gav allt och blev helt röd av hur trött jag blev. Jag njöt! /:


Bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild :D

2011-01-06 @ 16:24:47
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0