Heeeeeej!

Haha, godmorgon på er söööööta läsare! Hoppas ni sovit gott, för det har jag. Steg upp tjugo över tio, för att vara exakt! Och tittade på våra bästa år och jag undrar seriöst när jag kommer tröttna på det? Så länge det pågått nu och så länge som jag tittat på det, när tar det slut? Kommer alla bli dödade av Dimeras? Haha, asså helt insatt i det så det är sjuuuukt!

Men iallafall, här sitter jag påklädd och nästan klar att gå iväg. Jag har bara en sak kvar och det är att få i mig något att äta. Jag har också hunnit göra lite övningar och för att vara snäll tog jag några bilder med (mindre snäll) cammen. Så det blir inga jättebra bilder men dom är heller inte dåliga! =) Jag vet inte varför men jag orkar inte ta kameran för en sån grej, men vem vet. Jag kanske gör det senare, kanske får för mig att det faktiskt ÄR bättre med bilder från kameran, man vet aldrig! ;) Hahaha..

Ja, jag ska se vad jag tar för att äta. Tänkte vara på körskolan ett tag så det är likabra att få i sig en bra och stor frukost även om det inte kommer gå så bra med det, hah.. Något har hänt? Äter inte lika mycket mer. Men nog med det, får se om jag tar med mig någon frukt till körskolan eller något annat. Kommer ju dö av svält! Hahah..

Och, det kommer ett tidsinställt inlägg senare medans jag sitter och pluggar!
Kofta från Gina Tricot
Tröja från Gina Tricot
Jeans från Gina Tricot
Omg...........
Ofta! Haha, tog bara på mig lite grejer och kolla helt ärligt. Allt från Gina Tricot? Snacka om att man erövrar affären. Nej men jag handlar inte på Gina, inte så mycket längre. Går nästan aldrig in dit. Men ändå har man massor med kläder därifrån i garderoben. Men igår efter körskolan mötte jag upp syster och S, gick lite snabbt i alla affärer och även Gina då. Där hittade jag dessa jeansen, skitsnygga! Vill ni ens veta priset? 99;- Mmmmm! Haha, jag testade inte ens dom när jag ändå var där utan köpte dom iallafall och yeah, sitter perfekt!

Nej nu vill magen ha mat. Vi hörs! Kram.

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv, Gött att höra :) jora de är fint. Är bara skit trött här på jobbet nu :P hehe.. Vad pysslar du med?

2011-01-18 @ 12:33:19
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0