I'm here without you babe

Im here without you babe
but you're still with me in my dreams

Hate beeing here without you,
hate having the hard days without you

Knowing that I can't cry on your shoulder
Knowing that you can't hug me when I need a hug

The miles is keep going,
and im keep thinking

When will the day be here,
the day when I look intoo your eyes

When i see your smile,
knowing you will always be mine



Åh, jag lyssnar på låten "here without you baby" och fick för mig att skriva en "dikt" eller något liknande. Ville bara skriva av mig och vad tror ni händer? Jag får såklart ner en jättefin dikt som rimmar och allt. Asså den blev verkligen riktigt fin. Och när jag trycker för att spara så råkar jag såklart klicka utanför inlägget och sen trycker jag på "bakåt" och hela går bort. Smart Amela, smart! Så jag var tvungen att skriva en ny, inte alls lika fin och lika bra. Men vafan! =( Nu blev jag ledsen..

Jag lyssnade på låten och de två första raderna är från låten, resten bara flöt på och jag bara skrev ner allt. Det rimmar inte så mycket men det är inte meningen, ville bara skriva av mig lite och vips så blev det en "dikt". Den första iallafall, den hära fick jag kämpa med att komma ihåg vad jag skrev i den förra. Fan att man ska vara så klantig ibland (alltid)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0