I'm up

Hejsan.
Jag vaknade för lite mer än en timme sen av att mitt larm gick. Tydligen hade jag satt klockan på tio idag, varför? Haha. Strunt samma! Gick iallafall upp och en kvart efter började våra bästa år. Så det har jag tittat på och nu är det slut, så nu lyssnar jag på bosnisk musik.

Igår hade jag en så fin kväll, satt och skrev och webbade med min pojkvän i flera timmar. Tröttnade aldrig och det var så fint, vi ville inte säga hejdå men var tvugna eftersom att caféet han var på stängde tolv. Saknar honom så mycket!

Nej, nu ska jag inte sitta och deppa över att han inte är här, kan ju inte göra något åt det. Så istället tänkte jag ta och äta special K. Sen får jag nog göra mig iordning. Jobbet har inte ringt än och det blir nog inget av det, så jag drar mig till körskolan istället och pluggar där som planerat. Men det får bli runt ett eller två isåfall.

Kram!

Jag i en väldigt väldigt omtyckt tröja, hih.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: tack du!

allt bra? :D

2011-01-17 @ 11:31:20
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

sv: tack så mycket! Var gärna med i VECKANS BLOGG!

Kram!

2011-01-17 @ 12:11:17
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0