Kul att ni stannar kvar iallafall

Hejsan läsare.
Idag har jag inte kunnat blogga alls eftersom att jag och syster vaknade senare än vad vi skulle göra. Vi hade tänkt ta bussen kvart över nio tror jag det var, eftersom att hon börjar tio (skolan då) och jag skulle ha körlektion klockan tio. Men båda vaknade vid kvart över nio, lyckat?

Iallafall, vi skyndade oss och fick gå istället. Som tur var kom vi fram på fem minuter, haha! Bara för att jag går så himla snabbt och syster halkade sjukt många gånger. Hahaha.. Jaja, men vi kom iallafall fram i tid vilket var det viktiga.

Körlektionen gick sjukt bra idag och jag är stolt! Hehe.. En grej bara, en grej! Sen är det bra. Och sen satt jag och pluggade teori till kvart över två, då pappa ringde och sa att han var vid körskolan så jag gick ut och han körde mig och mamma.

Så nu är jag hemma och tittar på MADE med mamma, på MTV då. Så det är vad min dag har gett mig idag, hittills iallafall. Och jag måste säga att jag är jätteglad att ni är kvar, så många som ändå läser även om jag inte bloggat alls idag. Förens nu! Tack!=) 

Nu ska jag äta macka med ägg på, mums. Till det blir det nyponsoppa. UUh, jummiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0