Mina punkter för dagen

  • Sova länge, eller iallafall försöka göra det eftersom att jag aldrig låter mig själv njuta och sova lite extra. Hihi.
  • Hjälpa mamma med tvätten eftersom att vi tvättar today. Som ni "gamla läsare" redan vet så älskar jag ju att tvätta kläder. Inte för hand då utan i tvättmaskin såklart. Love it! Haha, jag vet seriöst inte varför men jag älskar det? Sjukt. Men ja! Så är det.
  • FÖRSÖKA göra lite teori, jag börjar bli rädd nu vafan.
  • Fixa en grej med tandläkarn.
  • FÖRSÖKA läsa i min teoribok som jag inte gjort på år nu.
  • Har jag gjort något av det hittills? Nja, jag hann sova till ungefär tolv, halv ett för sen blev jag väckt av mamma som ville ha hjälp. Vi har städat hela vardagsrummet och nu tvättar vi också. Så den punkten har jag också gjort, eller ja jag håller på med den.

    Teorin har jag inte gjort.. Tandläkarn, nej.. Teoriboken, nej.. Det viktigaste såklart.

    Jaja, vi får väl se om det blivit bättre senare under dagen. Nu är jag hungrig! Kram.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0