Music

Hejsan.
Sitter här och lyssnar på musik, som jag nästan alltid brukar göra. Jag dör för musik, det får en alltid att må bättre när man mår dåligt. Men jag mår inte dåligt nu utan jag är mest bara ledsen. Jag saknar min pojkvän så sjukt mycket.

Asså detta börjar bli sjukt. Ni tror säkert att jag är sjuk själv, men vafan. Haha, asså jag skrev ju ett inlägg om att det är lättare när man skriver eller pratar med varandra. Då saknar man inte personen lika mycket. Men bara för jag skrev det så blir det tvärtom. Jag saknar honom som fan! Och nu kommer ni säkert tänka ja men du skrev inlägget typ precis, men bara för det så blev det värre. Jaja, jag får väl hoppas på att han kan komma ikväll, fast så taskig ska jag inte vara, ska inte tänka på mig själv. Han har ett liv, han ska inte behöva komma varje dag för min skull.

Hahaha, asså jag är sick! Nu ska jag snart gå ut, tror jag. Får se vad jag gör, vet inte riktigt. Kram!

Här är några av låtarna jag lyssnar på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0