MYS

Hejsan! Sitter just nu och har det mysigt i vårt rum, jag och min lillasyster. När vi var på stan så köpte vi hem lite godis från Hemmakväll. Längesen sist! Fan vad duktigt ändå, jag har inte ätit godis på länge och nu har jag köpt hem lite. Men det är ändå inte mycket, utan jag och syster ska dela på det för jag vill inte vara för "fet" och äta för mycket. Sen så valde jag heller inte så många till mig själv, haha. Vi köpte också hem vars en Subway macka. Eller ska man säga baguette? Min favorit, eller den enda jag äter är ljust bröd med kyckling UTAN ost, med sallad och tomat och majonäs. MUMS! Så det har vi precis smaskat i oss.

Tittar också på Vänner just nu, får se vad som visas efter det och klockan åtta börjar Föräldrafritt, har inte sett det tidigare men kanske är det bra? Man vet inte förens man tittar på det. Och klockan nio är det Filip och Fredrik någonting, där kissie kommer vara där. Kul & se!

Ja, här sitter jag medans min pojkvän dricker sig full där nere och har det bra (förhoppningsvis). Haha, åh..

KRAM!

Såhär såg jag ut igår, och bilden under är från idag.


Inte för att man ser så mycket, men ni ser att det är godis iallafall!=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0