NERVÖS

Hejsan. Jag vet seriöst inte vad jag ska göra, just nu har en hel flock av fjärilar bildats i min mage! Innan idag var det sådär, nu när dagen börjar närma sig är jag helt off. Jag vet inte vad jag ska göra, ärligt asså? Det känns som om det är såå stort ansvar jag har och att detta är mitt sätt att visa om jag kan ta ansvar eller inte. Jag vill bara gråta och gömma mig under täcket och inte vakna upp. Ärligt! Jag vill ha min pojkvän här och nu. Och han som inte skulle logga in ikväll. Jag snackade ju med honom i morse, men vafan. IM SAD! ='(


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Sådär ja nu är bloggsvars tävlingen

avslutad :D kika in och se om du blev den lyckliga vinnaren ;)



annars allt bra idag?? :D

2011-01-24 @ 22:57:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppkörning eller?

2011-01-25 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0