Oj, oj oj oooj!

Hej fina läsare!
Jag har haft en sjukt bra dag idag, och jag som var så nervös att det var sjukt. Det gick skitbra iallafall, fattar inte varför jag är nervös i onödan. Alltid! Men jag har alltid varit den som gör saker själv, vill inte fråga. "Vill inte störa" genom att fråga. Dumt jag vet, men sån är jag. Men iallafall, så satt vi och snackade om teorin idag och det gick kanon. Så ska vi göra hela nästa vecka också! Kanon kanon.

Sen helt plötsligt fick jag reda på en grej senare mot dagen, jahapp. Där försvann min lycka för dagen. Känner mig helt nere och jag vet inte liksom vad jag ska göra. Men det är inget nytt, så är det alltid för mig. Jag vet inte vad jag ska göra, jahopp.

Men ni ska veta att min dag blev bra igen när jag såg så många som kommenterat nu medans jag varit borta. Fatta hur glad jag blir, hihi! Jag har ju inte ens skrivit något inlägg idag och ändå finns ni här. Haha, så gulliga!

Jag lovar att jag ska godkänna era kommentarer och även svara på dom så fort jag orkar men just nu känner jag mig helt seg. Det känns som om jag varit i skolan. Var på körskolan från tio idag till två. Ja, jag vet, galen tjej. Så nu snurrar allt i skallen. Vill bara sova!

Kram så länge!

Bild från nyår.

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

vad är planerna för denna fredag då? :D



Kram Tobias

2011-01-14 @ 17:17:13
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag fyller år på midsommar:D

2011-01-14 @ 17:34:15
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv. okey :D Blir nog samma gör mig :D Ta igen mig och slappa lite. Behövs nog :D

2011-01-14 @ 17:43:16
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0