PAOW


1. Fosterställning

Fosterställning är den vanligaste sovställningen. Av de 1000 testpersonerna sov hela 41% på det viset, varav mer än dubbelt så många kvinnor som män.

De som kryper upp i fosterställning beskrivs som tuffa på utsidan men känsliga i hjärtat. De kan vara blyga när de först träffa någon, men slappna snabbt av.


Säger bara, sjuuuukt! Gick precis in på paow's blogg och såg att hon hade lagt upp en bild på hur folk brukar sova. Jag är ettan, därför kopierade jag bara ettan. Jag sover så och sjukt att det stämmer in på en exakt! Ja, jag är som en liten "tuff" tjej på utsidan men jag är så himla känslig! Då menar jag riiiktigt känslig! Och ja, jag är blyg i början om jag träffar nya personer (ibland såå är jag det) men det släpper rätt snabbt. Annars är jag en glad person som skojar runt lite. Men vad grymt ändå, kanske inte är så stor grej men grymt att det stämmer in exakt på en! Haha.

Någon annan som också sover som mig? Ja, det är ju den vanligaste sovställningen så! Haha.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0