Romy och Michele - blondiner har roli ..

Hej igen!
Åh, vad trött jag är. Varför skulle jag köra så tidigt idag? Haha, vill bara sova. Nu ligger jag här och väntar på att Christine börjar, vilket är om vilken sekund som helst. Tittade på en sida om vad som visas ikväll och haha, yes! Romy och Michele är ikväll, ni vet de två blondinerna som gör sina egna kläder? Haha. Sjukt rolig film iallafall! Måste se den ikväll. Äntligen något roligt på tv!=) Och innan det är det Föräldrafritt också, haha intressant.

Men som sagt, nu Christine och sen är det Vänner tror jag, efter det är det något mer och sen föräldrafritt och sen filmen. En hel kväll framför kanal 5! Haha. Nu ska jag äta mina mackor med smör och kokta ägg! Mums. Nu börjar det, ha det så bra. Vi hööööörs. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0