Skola idag, eller imorgon gott folk.

Ja, hur känns det nu att börja skolan igen? Jag kan säga att ni har tur. För nu har ni lite att göra iallafall. Här ruttnar man bara, sitter hemma och gör inget alls. Väntar på att jobb ska ringa och vilja ha mig där? Haha.. Det är så svårt.. Allt var så bra när man hade massor med tider och jobbade röven av sig. Det var skitkul helt ärligt. Men fan att det är lågsäsong nu och att det inte är lika många tider.

Skolan, nu tänker jag verkligen tillbaka. Saknar man skolan? Nja, man saknar ju något man kan vakna till varje morgon och ha dagen bestämd varje dag typ.

Som jag skrev i ett annat inlägg så gör jag bättre av mig om jag har någon eller något som får mig att göra det. Till exempel då jag jobbade så mycket, så pluggade jag innan jobb eller också efter. Då fick man verkligen saker gjort. Men nu är man bara hemma och degar och tänker inte på någonting.

Men sen så måste jag erkänna att det är grymt skönt samtidigt. Hehe!

Hoppas ni har det roligt i skolan nu, ta vara på tiden!

Gammal bild på mig och min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0