Specsavers

Hello! Nu tänkte jag duscha och sen göra mig iordning för att gå till stan en vända. Om syster nu orkar hänga med. Ska se om jag hittar något för igår gick det så snabbt. Haha! Sen fick jag också ett sms av Specsavers om att mina linser är klara för hämtning. Så det ska jag försöka göra och även betala dom såklart.

Haha, så sött! Igår när jag fick smset från dom så sa min lillebror "Åh, har du specsavers nummer? Fan va coolt." Haha, så söt lillebror man har.

Sen så tänkte jag gå förbi och kolla om det fanns en till tröja, en likadan såklart eftersom att jag blev så kär i den jag köpte till min pojkvän. Men min lillebror tyckte att den var så snygg så han tog den. Haha, eller ja han fick den. Jag får se om jag köper en likadan eller om det blir någon annan färg. Men åh, den grå var såå himla snygg!

Hörni, ha det så bra så hörs vi sen igen.


Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0