STAN

Hejsan!
Jag glömde berätta att igår när jag och Karolina var på stan köpte jag två par strumpbyxor, tjockare tyg. Båda är svarta, älskar sånt till lite varmare väder! Sen köpte jag också ett skärp som man kan ha runt midjan och magen också. Ett "flätat" skärp, skitfint! Allt från MQ.

Men idag.. Idag vaknade jag runt åtta och snoozade tills jag sen stängde av alarmet, fick nog! Haha. Och sen sov jag till exakt tjugo över nio, då hade jag lite ångest beslut. Jag visste inte om jag skulle gå till körskolan eller strunta i det. Men jag gick dit iallafall och var där till kvart i ett, sen kom stora syster med hennes pojkvän. Vi åt på Kina Restaurang (eller vad heter den ens?), blev buffé iallafall och sen köpte jag att jättefint halsband på Kappahl. Det jag la undan igår, hehe.

Nu känner jag mig helt seg, vill bara sova för jag känner att jag verkligen kört slut på mig själv denna veckan. Har varit på körskolan HELA veckan! Vissa dagar 4 timmar, 3 timmar och nu de senaste tors och fredag blev jag där bara någon timme. Är helt slut! Jag ska nog lägga mig och sova lite, bara lite. Hehe! För jag vaknar åtta varje morgon, även om jag inte behöver det och kommer hem vid fem sex varje dag. Och nu kom jag precis hem, så ni ser hur sent det blir ändå. Från åtta till nu, så nu vill man bara få vila lite. Sova ut totalt! Ja, det ska jag göra så hörs vi senare eller något.

Och ja jag vet att jag inte godkänt era kommentarer än och inte svarat på dom. Men det kommer, jag lovar. Jag känner bara att jag måste sova lite. Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson

sv, vsg :D förstår de ;)

2011-01-21 @ 17:12:07
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin bild :)

Kul med shopping :)

2011-01-21 @ 17:32:00
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag har satt ännu fler nitar på mina gamla shorts. Nyfiken på vad du tycker om resultatet?:D

direkt länk:

http://liborius.blogg.se/2011/january/nitat-klart.html#comment

2011-01-21 @ 18:20:09
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0