Stan

Hejsan.
Har blivit några tidsinställda inlägg här eftersom att jag var på stan en runda med lillasyster. Köpte en sjukt snygg tröja till min pojkvän men nu fick jag för mig att lillebror skulle testa den och den passade honom. Lyckat! Men det finns bara S, alla andra är slut. Fan ska man göra nu då? Jag är kär i tröjan! Får vänta på syster så får hon se hur den sitter på lillebror, så får vi se vad hon tycker. Annars får bror den. Så enkelt är det så får jag hitta en annan till min älskling.

Gick också förbi Apoteket och där köpte jag några produkter till ansiktet. För porer och sånt, rengöring helt enkelt. Sen så åt jag och syster på Systrar&Bönor, blev hälsotallrik med kyckling. Och eftersom att jag inte äter vad som helst så tog jag utan avocado, bönsallad, fan har nu glömt va det heter men typ gräset? Så jag åt tomat, kyckling, keso, melon och riset eller vad det nu heter. Varför glömmer jag alltid namnet på allt när jag ska skriva om det? Just ja, Bulgor!!! Ska jag vara ärlig så gick det att äta men fyy vad ovant det var att äta det. Nej inte min stil alls, men det gick att äta. Man blev grymt mätt på det också. Så det är bra! Och sen ville jag inte ha läsk även om jag ville ville ville, haha. You get it? Så det blev vatten, bra! Jag håller mig!!!!

Sen så sa vi hejdå eftersom att hon skulle till jobbet och jag till körskolan, äntligen! Fan vad längesen det var. Så där satt jag helt inne i provet och lyssnade på musik från mobilen, (hade hörlurar såklart). Och så rör någon mig, fan vad rädd jag blev. Det var K som också skulle plugga lite. Haha, ofta att båda gått på samma körskola ett tag och inte setts förän nu? Hahaha. Jaja, men så satt vi och pluggade och sen gick vi hem tillsammans eftersom att vi bor så nära.

Så här är jag nu, har precis ätit mammas goda mat. Blev potatis och pickles, haha! Ja jag försöker hålla mig lite nyttig. Hon hade gjort potatismos men jag tog några potatisar innan hon mosade allt. Så jag åt bara potatis med lite salt och pickles då. Sånna små gurkor..

Här är en bild på mig, med cammen. Och på de produkterna jag köpte på apoteket.


Vi hörs sen! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0