tv6

Vet ni hur lyckligt lottade ni är där ute, ni som har tv6!!!!! Haha, vi har alltid haft det men nu helt plötsligt har vår fula tv krånglat som fan. Alltså den i vårt rum, så ibland är det bara helt blått och ibland fungerar femman och carttooonnetwork eller hur man ska stava det och sen mtv.

Men det bästa är alltid på 3an eller 6an. På tv6 finns alltid simpssons, family guy och massa annat kul. Jag saknar det! Saknar att alltid titta på 6an och skratta. 2 and ½ men också ju! Åh.. Det är ju klart att jag kan kolla i systers rum men nej det är inte samma sak. Man orkar ju inte gå in där varje dag och störa, hur kul är det för henne liksom? Och sen när man missar sjukt bra filmer som visas?

Där har vi en anledning till varför jag inte tittat på bra filmer på ett bra tag..

Snart får vi ta och ordna detta för jag orkar inte med dåliga kanaler mer!;( Haha..

Vill du bli såhär? Vill du?? Nä tänkte det, se till att fungera dåå! =(
(pratar med tv'n, sick girl ha?)
Haha..
google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0