WATERBOY

Hej!
Tittar på Waterboy, har sett den innan men den är så bra så det gör inget om man tittar på den igen! Hahaha. Idag vaknade tidigt för att se på våra bästa år och efter det gjorde jag mig iordning för att sen gå in mot stan med syster. Vi sa sen hejdå eftersom att hon skulle jobba och jag skulle träffa Carolineeee.

Vi tog en fika på S&B och pratade massor som vanligt. Sen gick vi till i Valen och tittade runt lite. Sen skulle jag köra och hon hängde med. Haha, oh gud! Efter det gick vi till stan igen. Jag hade grymt kul idag, tack min underbara Carolineee!

Sen gick jag till maxi för att vänta på syster och sen kom den andra syrran och körde oss hemåt. Sen har jag bara varit hemma. Jag loggade in på msn och så helt plötsligt loggar min älskling in och skriver. Snacka om att jag blev överlycklig! Det roliga var också att han märkte det genom sättet jag skrev till honom. Sjukt! Men vi webbade och skrattade och åh, han gör mig så lycklig asså! Saknar honom sjukt mycket och seriöst, jag måste förfan få se honom snart!

Nu ska jag titta på Helt hysteriskt, om den nu är bra! Annars får det nog bli annat eller så lägger jag mig istället. Ska också kolla om det finns något gott för jag känner att magen ropar efter mat. Sent jag vet, men vafan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0