Otroligt skön helg

...kan man säga så?

Min helg har varit riktigt skön, eller härlig. För det första så firade jag och min älskling 1 år i fredags, ja han bor ju i Bosnien men det var ändå så speciellt, den dagen. Jag slutade klockan 18.15, var ute lite och sen gick jag hem. Vi skrev med varandra och eftersom att min mamma åkt ner dit, så hade jag skickat med lite presenter till honom. Han fick en mobil, min gamla Samsung, den vita ni vet? Eftersom att jag har en ny samsung nu, så fick han den vita. Sen sprang jag in snabbt på Guldfynd i tisdags, mamma åkte onsdag morgon. Och eftersom att jag jobbar hela tiden nästan så hade jag aldrig tid. Så jag sprang snabbt in i tisdags när jag slutade 18.15, köpte ett silverarmband till honom. Efter det hade jag världens ångest, asså först var jag helnöjd med köpet, sen när jag visade den till syskonen tyckte dom att den kanske skulle vara lite och så fick jag världens ångestattack. Men jag skickade iväg den iallafall, och den passade perfekt. Fattar inte varför jag är så osäker när jag känner honom bäst! Iallafall, sen skickade jag iväg ett brev till honom som jag skrev, och skickade med två bilder på mig när jag var liten. Han var mest nöjd med brevet och bilderna, så söt han är. Men han är såklart nöjd med allt. Sen så fick han en klocka av min pappa och en tröja, och shorts av mig då. Sen så skickade jag också med en blus och ett linne som man kan ha under blusen, till hans mamma.

Han var i chock, love him. Han är så underbar! Så det var min fredag, som var underbaaaar!

Lördag skrev jag med min påg och sen mot kvällen gick vi ut, jag S och M. och en till tjej, åkte lite karuseller och åt mat på Mc Donalds. Det var min lördag och idag så var jag och syster på stranden, åkte sen till stan, jag och båda systrarna och tog en glass. Nu är jag som sagt hemma och ligger i sängen. Är helt trött, men det är nog bara för solen, det är fortfarande soligt ute och jag borde fortfarande ligga på stranden men man orkar inte ligga helt stilla i fleeeeera tidmmar. Var där från elva till tre, så man blir lite rastlös.

Får se vad som händer sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0