Åh, vilken underbar dag!

Hejsan söta läsare! Börjar med att säga, förlåt förlåt för jag fuskade med inläggen. Jag skulle ju skriva ett inlägg per dag! Men jag har inte tänkt på bloggen dessa dagarna, det har bara funnits en grej i mitt huvud, en sak jag gått och varit orolig över. Men idag fick jag ett svar, fast svaret är mitt egna svar. Det är jag som svarar på den frågan, hur gör jag? Jag tror jag vet det nu, men får snacka imorgon med personen igen. 

Skulle iallafall vara ledig idag men det blev inget, blev väckt halv nio imorse av chefen som undra ifall jag kunde jobba. Visst varför inte? Så jag jobba från tio till två dag, rätt chill! Sen blev jag frågad ifall jag kan jobba imorgon också, sure! Blir från två till stängning. It's okey! 

Men jag har inte varit hemma förens nu! Jag fick bilen av syster (hon var i stan), jag och lillasyster lät bilen stå i stan så gick vi in till Systrar & Bönor, kände för en ceasar sallad! Det var längesen som man gick in där så tänkte, varför inte? Tog med salladen men syster åt en kaka, sen körde vi och hämtade mamma som ville med till maxi. Syster skulle ju jobba så! Efter att jag och mamma handlat massor så tog vi vars en glass och sen körde vi hemåt. Sen ringer storasyster och vill bli hämtad så jag fick köra och hämta henne. NU har jag precis ätit min sallad som jag beställde vid halv fyra-tiden! Haha, mmmm.. Snacka om att dö av hunger! Jag var sjukt hungrig då jag beställde den, tänk er! 

Och jag kan säga som så att jag åt upp allt!!!!! Hahaha.. Så jävla ovanligt, mår lite sådär nu! Haha.. Jag är ju kräsen, så jag tog inte med allt man brukar ha. Jag tog sallad, kyckling, krutonger, tomater, bröd och Road Irland (road island?) sås, mmmmm så gott! Och till det blev det coca cola. 

Nu ligger jag och vilar magen, hehe. Ska inte äta på flera dagar nu! Haha, nej skojar. Uh, känner mig så trött just nu, men det kan bero på att jag satt uppe igår till 03.00 och snacka med pojkvännen. Och inte trodde jag att jag skulle jobba, men så blev det. 

Oj oj, det är nog inte bra att jag hoppar dagar här på bloggen. Jag skriver alltid såå långa romaner fan. Fast okej, detta jag skrev nu är om bara idag. Hmmm.... ;P

En grej till, köpte ett par sjukt snygga skor för någon dag sedan! OMG! Visar någon gång, när jag får för mig att fota dom.

& en sak till, jag tror jag ska klippa mig någon gång denna veckan.. Asså, vågar man se resultatet? Jag är inte ens sån person som bryr mig så mycket om det inte blir som jag vill eller så. Jo, klart det ska bli fint men inget så wow. När jag klipper mig säger jag bara inte för kort, eller så visar jag hur långt/kort jag vill ha och uppklippt. Så gör dom grejen.. Håret växer som ogräs, lalala.. Nu somnar jag snart!

Ha det så braaaa. Här var jag nästan precis, haha snabb!

Kommentarer
Postat av: elin

Hur ska du klippa dig då hade du tänkt? :D jag är sugen på att klippa mitt till axlarna typ :D :O <3

2011-03-24 @ 20:13:48
URL: http://isolinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0