Wow.

Wooooow! Shit, seriöst? Haha, just nu är jag i chock! Förstår inte varför men ni är varmt välkomna även om jag inte uppdaterar så mycket. Kul att ni är kvar + att fler kommer, i don't know why.. ;P

Sitter iallafall här och äter frukost, ye I know.. Måste faktiskt skynda mig lite här, äta upp och byta om för att sen dra in till stan och där ska jag sen möta upp syster. Får se vad som händer idag, annars är det riktigt lugnt just nu och typ inget att göra.
I lördags firade vi Minela som fyllde 20! Det började först hos henne sen gick vi vidare till Kräm, hade helt okej i början sen blev det ganska kul. Men till slut blir kvällen helt förstörd, när folk måste komma fram och förstöra, varför? Har man så tråkigt själv att man måste göra lite "spänning" i sitt liv? Seriöst..
Sen så fyllde storasyster år igår, och snart är det min tur med!:)
Christine, Minela & Jag i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0