13 september 2011

Hej!

Ligger i sängen och orkar inte gå upp, är riktigt seg i kroppen idag igen. Lyssnar på musik och har det mysigt här, orkar verkligen inte gå upp. Men jag måste, är hungrig!! Åh, hjälp mig någoooon...

Fint väder ute idag, eller ja det ser soligt ut iallafall men är säkert riktigt kallt ute. Aja, igår var lillasyster med klassen på Ullared, fick en parfym av henne, shampo & balsam och nagellack, så söt. Och godis, haha. Tack! :)<3

& tack, tydligen syns bilden här under som header, det är den som ska sitta där! Men på min andra dator finns den gamla med "modell bilder".

Nej nu får jag gå upp och fixa iordning något åt magen, vi hörs! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0