25e september 2011

Tjoho. Ligger här och lyssnar på Bobans skiva, som jag fick. Lovelovelove! Har nästan precis vaknat så jag e lite seg, men ska snart upp och fixa iordning lite frukost sen får jag se vad som händer. Funderar på att dra in till stan en runda men ska ändå jobba imorgon så känns lite, nja jag vet inte. Lat, haha.

Igår var vi ute och hade massa prat, skratta åt gamla minnen osv osv. Uh, det känns helt segt just nu. Bara för att jag varit ledig i en vecka nu, + en helg så känns det som om man "börjar skolan igen" och har ingen ork för sånt. Haha, bara för man haft det så skönt och inte gjort ett dugg. Men jag vet att jag älskar det jag gör så upp med gumpen och gör det du är bra på!! Men inte än, imorgon får jag göra det. Har idag också på mig att njuta medans jag kan.

Nu ska jag dansa lite, till min nya CD haahha. Kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0