Alice in Wonderland

Hej. Idag har jag varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt, okej nja inte hela tiden. Igår tvättade jag sjukt mycket kläder, ja jag själv gjorde det, fyfan vad man blir trött alltså! Att gå ner flera gånger och in me ny tvätt, ut me det nytvättade, torka häng ååååååh.. Haha, blir galen! Men iallafall, så vek jag allt idag och la i olika högar (till varje person). Såh, sen hade jag inte så mycket att göra, jo jag skrev en pytteliten stund med min pojkvän och sen har jag bara legat och degat. Fick för mig att titta på någon film, var riktigt längesen så jag tittade runt och hittade Alice in Wonderland, jag har inte sett den innan och har alltid tyckt liksom.. Hmmm... Vad är det för gubbe med orange hår och så konstig film, varför gilla alla den liksom? Haha.. Men jag tittade på den och shit, den är ju bra! Jag blev till och med lite småkär i han med orange hår. Nej, inte småkär men ni fattar, så gullig han var, på något konstigt sätt? Nu har jag ingen aning om vem det är, men jag tyckte att han var lite lik Edward i Twilight, kanske är han? Kanske inte.. Ni kanske asgarvar åt mig nu, men vad då I don't know??? Haha.. Men han var lite så, mm.. Vet inte varför, kanske för att Edward var så blek i sina filmer, och denna man var också blek, kan va det kanske? Jajajaja.. Nu ska jag inte sitta här och förvirra er. Den var jättebra!!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska jag sova en stund eller ska jag titta på en till film? Asså, vädret är jättefint men jag orkar inte gå ut, är nog för jag degat hela dagen och man blir så trött.. Men ah.. Jag ska se om det finns en film till eller så får vi se vad jag gör. Nu ska jag kika runt lite iallafall.


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0