Boban Rajovic

Hej!

Som sagt så är jag fortfarande ledig, och har inte gjort så mycket idag. Kollat på Våra bästa år, några filmer och städat här hemma. Ligger just nu och funderar. Asså, imorgon kommer typ, min "största idol" från Balkan hit, till Malmö. Boban Rajovic, fatta? Asså, han kom till Helsingborg förra året och då var det snökaos och riktigt oväder, men jag ville ändå åka dit. Men så tyckte inte min pappa det var en bra idee imed att vädret var helt off. Så det blev inget och jag hade världens ångest över det. Nu får jag en ny chans, han kommer till Malmö!!!!! Och jag borde vara världens lyckligaste, men istället har jag ångest. Jag vet inte om jag ska dit eller om jag bara ska stanna hemma. Nej, jag ska dit men i med att det blir lite klydd, det är därför jag känner sån ångest. Fan asså, att man alltid ska ha ångest, börjar bli riktigt trött på det! I'm going and I'm gonna have so much fun!!!!!



That was it for now, hör av mig snart igen! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0