Jersey Shore

Tja.

Asså, det piiiiiper fortfarande i mitt ena öra från igår, shit. Jag kunde knappt somna igår av allt pipande, och det har fortfarande inte slutat. Sjukt! Men inte så konstigt ändå, stod sjukt nära alla högtalare, omg..

Jag sa ju att jag inte hade några bilder med Boban, och eftersom att jag inte kommer lägga upp videon här på bloggen, den är riktigt kort ändå så. Men jag har iallafall klippt ut lite bilder från videon, haha ni kommer se på bilderna hur lycklig jag är.

Nu ska jag titta på Jersey Shore, ha en fortsatt greeeeat dag!

Kram.


Bilderna ser ganska ganska likadana ut, men det e för jag videon e kort som jag sa, men jag tog dom i snabba sekunder. Haha!

Kommentarer
Postat av: H

fan va kul :D

2011-09-24 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0