Just thinkin'

Hello. Kom precis hem, var ute en liten stund med vänner, kul! (: Åh, jag tycker att det är så grymt tråkigt att bara sitta hemma och inte göra någonting när man är ledig. Har varit ledig från lördag till nu, och har ledigt till och med söndag, så ja jag kommer nog ruttna tills dess. I wanna work!!! Haha, omg. Jaja, iallafall nu är jag faktiskt lite hungrig så ska ta och äta något efter inlägget här.

Loggade in och såg min fina pojkvän som sitter inne och väntar på mig, love him! Ska äta snabbt och sen ska jag skriva med honom, det är så underbart. Typ varje kväll har vi "vår" tid, vi vet vilken tid vi ska komma och skriva med varandra. Men sen såklart om vi ska göra annat hör vi av oss tidigare så vi kan skriva tidigare eller senare då. Åh, jag saknar honom så himla mycket. Det var seriöst hm, ja vad ska vi säga.. Nu har det gått 6 månader ungefär, sen vi sågs. Fatta, ett halvår har gått och vi har inte sett varandra. Man förändras ändå sjukt mycket på ett halvår, shit.. Åh, blir ju helt ledsen av att sitta här och skriva om detta. Nej, jag ska ta och äta något snabbt sen ska vi skriva med varandra, saknar honom! ♥


Kommentarer
Postat av: H

Hej :D



du kanske kommer ihåg mej när jag kommenterade din blogg för ett par månader sen, kad sam ti napisala att min pappa inte gillade mog momka? som ja skaffade i Bosnien? nu ville ja bara skriva att jag läser fortfarande din blogg, och att min pappa inte har något längre emot min kille "man", eftersom jag nu har hemma hos mej, vi ska gifta oss nästa vecka ;) sretno

2011-09-22 @ 10:23:58
Postat av: amela

Jo jag minns dig. Nee, fan va kul! Men jel niste vi raskinuli innan? Om jag inte minns fel, men fan va kul. Koliko ste bili zajedno?? Så kul att allt löste sig, åååh.. Sretno vama!!:)

2011-09-22 @ 15:40:11
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: H

hvala puno :D

ja, det var min mamma som fixade allting, molila min pappa och han bara hajd okej hahahaa, tako da ga molila da mi ovde momak dodje da bude på besök, en månad :D o sen åker ja u bosnu på jullovet :D

jag är så himsla tacksam till min mamma

2011-09-23 @ 11:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0