THE PAULY D PROJECT

Hellu. Känns rätt ok nu med blogganden, det börjar sakta men säkert. Eller? Haha. Nä, men vi ser hur det blir. Helt ok att blogga med mobilen, kanske därför jag börjat? Snabbt och enkelt. Det är därför det inte blir så mycket text iallafall, om ni undrar.

Uh, ja imorgon blir det bröllop. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, har 2 klänningar att välja mellan. Sen är det de där med hår & allt.. Vi får helt enkelt se hur det blir. Ska fortsätta titta på Pauly D project nu eftersom att det bara var massa thriller på tv och det vill vi INTE titta på!:) Sitter här i min ensamhet nu, orkade inte sitta i det andra rummet med syster så jag la mig i sängen och äter choklad och gifflar. + coca cola, nej jag har inte glömt det!;)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0